Furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale din Gorj sunt aşteptaţi săptămâna viitoare să-şi depună documentele pentru a putea intra în relaţie contractuală cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate. Potrivit conducerii instituţiei, contractele vor fi încheiate până la sfârşitul lunii aprilie, în perioada imediat următoare aşteptându-se bugetul pentru anul 2013. Pentru primele patru luni ale anului, CJAS Gorj a primit aproximativ 80 de milioane de lei.
Furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale din Gorj sunt aşteptaţi la Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, în perioada 8-12 aprilie, pentru a-şi depune documentele în vederea intrării în relaţie contractuală. În cazul în care nu îşi vor depune documentele săptămâna viitoare, până vineri inclusiv, aceştia nu vor putea participa la negocierea şi încheierea contractelor, nemaiputând desfăşura activitate în sistemul de asigurări sociale până la următorul termen de contractare. Conducerea CJAS Gorj spune că termenul limită de încheiere a contractelor este data de 30 aprilie. „Săptămâna viitoare se depun documentele, iar peste două săptămâni începe perioada de contractare, urmând ca până la sfârşitul lunii aprilie să fie încheiate contractele”, a declarat Daniel Bondoc, directorul CJAS Gorj. Acesta a precizat că în următoarele zile se aşteaptă bugetul pe 2013, până acum fiind alocaţi doar bani pentru primele patru luni ale anului. „Aşteptăm ca în zilele următoare să primim bugetul pentru întreg anul 2013. Pentru primele patru luni ale anului ne-a fost alocată suma de 80.170.000 lei, din care: 32.000.000 de lei pentru spitale, 16.309.000 lei pentru medicamente, iar restul pentru alte servicii medicale”, a menţionat Daniel Bondoc.
CONTRACTE
Pentru primele patru luni ale anului CJAS Gorj a încheiat acte adiţionale cu furnizorii de servicii medicale. Co