Dorințele lui Dan Voiculescu exprimate în discuțiile cu șefii Securității erau îndeplinite imediat. Angajările la firma Crescent, pe care o conducea, erau făcute de ICE Dunărea.
Evenimentul zilei a prezentat, în ultimele două numere, rolul şi mecanismele prin care firma cipriotă Crescent, prin biroul de la Bucureşti condus de Dan Voiculescu, producea bani pentru Securitatea lui Ceauşescu. Astăzi vă prezentăm relaţiile directe dintre Voiculescu şi ofiţerii de la vârful ICE Dunărea, firma „regină” a Securităţii. Voiculescu avea 36 de ani atunci cand s-a angajat, în 1982, la Crescent. Din acel moment nu a mai semnat „turnătorii” sub nume de cod „Felix” şi „Mircea”, dar a stat în anturajul ofiţerilor din ICE Dunărea. Angajarea sa la Crescent a fost făcută prin intermediul societăţii Argus, condusă de generalul Dragoş Diaconescu, cercetat recent în dosarul „Bancherilor” pentru credite frauduloase. SUMARUL ARTICOLULUI DEZVĂLUIRI. Dosarele ICE Dunărea. Cum a fost Dan Voiculescu răsfățat de SecuritateDacia, dragostea lui Ceaușescu și combinația lui Voiculescu
Şi-a dorit o Dacie
În discuţiile cu şefii ICE Dunărea, privind tranzacţiile comerciale cu partenerii externi, cuvântul lui Voiculescu era luat în seamă, iar solicitările sale erau rapid aprobate. Generalul Epifanie Amohnoaie, directorul ICE Dunărea, nota, pe 4 mai 1987, după o întâlnire cu Voiculescu: „Se preocupă să-şi schimbe autoturismul vechi prin Automecanica şi să cumpere o Dacia pe care să o înregistreze cu număr alb, pe numele unui şofer – Necula Gheorghe pentru a nu merge peste tot cu 12-B”. Numărul de înmatriculare 12-B era cel rezervat cetăţenilor străini, şi atrăgea imediat atenţia în România, iar Voiculescu voia să treacă neobservat.
Vaporaşul pentru voiaje
„A informat că ar fi o idee de a cumpăra un vas mic (3.500 de tone), vechi, pentru voiaje din porturi româneşti către Turcia