DE LA O SĂPTĂMÎNĂ LA ALTA
TELEVIZIUNEA ROMÂNĂ ARE AMBIŢIA
"PREMIERELOR ÎN DIRECT"
ULTIMA PERFORMANŢĂ: „CHELTUIEŞTE" 20.000 DOLARI CA SĂ ADUNE 10 MILIOANE LEI!
O iniţiativă caritabilă — în care costurile pentru publicitate sînt de două ori mai mari decît fondurile necesare.
„Doar 10 milioane de lei ne mai sînt necesare pentru terminarea lucrărilor".
DAR NUMAI DIFUZAREA CLIPULUI, ZILNIC. DE PESTE TREI SAPTĂMÎNI, COSTĂ LA TARIFELE ACTUALE — 1 500 DOLARI/MINUT —PESTE 20 000 DE DOLARI !
Rezultă că, ori această iniţiativă, lăudabilă şi caritabilă, a asociaţiei pentru ajutorarea handicapaţilor de pe lingă Televiziunea română este lipsită de orice credibilitate — pentru că după trei săptămîni de difuzare a clipului, cele 10 milioane nu au fost adunate, ori Spitalul de la Grădinari este un sac fără fund, în care se toarnă mai mult decît se adună.
Curiozitatea este cu atît mai mare cu cît în urmă cu o lună de zile, o ştire privind o donaţie către spitalele de copii din Bucureşti constînd în alimente şi medicamente, făcută sub egida Ambasadei Libanului în valoare de 100 milioane lei, a fost considerată de către redactorul şef al redacţiei de Actualităţi drept PUBLICITATE, cerîndu-se pentru difuzare 3 000 de dolari!
Cum rămîne atunci cu difuzarea anunţurilor publicitare pentru casele de modă, care îmbracă din cînd în cînd crainicele' televiziunii? Dacă facem calculul, la 3 000 de dolari minutul REZULTĂ CA TOALETELE PE CARE, DOMNUL ROSIIANU LE PLĂTEŞTE COSTA circa JUMĂTATE DE MILION FIECARE !
Sînt "cerberii" financiari ai Televiziunii atît de inocenţi încît să nu poată face asemenea calcule elementare, sau pur şi simplu vînd (sau cumpără) — în direct şi la ore de vîrf —castraveţi la preţuri de ananas?
Aşteptăm un răspuns din partea d-lui EVERAC, eventual în tableta de sîmbătă...
„DRUMUL KENTULUI“ - PE T