Şcolile se supraevaluează atunci când trimit rapoarte despre activitatea lor, este una dintre concluziile raportului privind calitatea învăţământului, prezentat joi de Agenţia Română a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar (ARACIP).
”(Şcolile, n.red.) spun că au profesori foarte buni şi că prin serviciile oferite ele răspund la nevoile comunităţii”, a spus Şerban Iosifescu, preşedintele ARACIP, la prezentare raportului privind calitatea învăţământului.
Raportul arată că 10% dintre şcolile din România nu îndeplinesc standardele de acreditare. În acelaşi timp, şcolile din mediul rural au un nivel de calitate mai scăzut cu 10% decât cele din mediu rural.
De asemenea, calitatea profesorilor lasă de dorit şi continuă să fie o problemă la nivelul întregului sistem de învăţământ. Experţii de la ARACIP spun că din cauza lipsei cadrelor didactice calificate şi a celor titulare , şcolile nu îndeplinesc nivelul minim de calitate. Din acest motiv, şi rezultatele elevilor sunt influenţate de calitatea profesorilor de la clase, a mai spus Şerban Iosifescu.
Şcolile se supraevaluează atunci când trimit rapoarte despre activitatea lor, este una dintre concluziile raportului privind calitatea învăţământului, prezentat joi de Agenţia Română a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar (ARACIP).
”(Şcolile, n.red.) spun că au profesori foarte buni şi că prin serviciile oferite ele răspund la nevoile comunităţii”, a spus Şerban Iosifescu, preşedintele ARACIP, la prezentare raportului privind calitatea învăţământului.
Raportul arată că 10% dintre şcolile din România nu îndeplinesc standardele de acreditare. În acelaşi timp, şcolile din mediul rural au un nivel de calitate mai scăzut cu 10% decât cele din mediu rural.
De asemenea, calitatea profesorilor lasă de dorit şi continuă să fie o problemă la nivelul întregului sistem de învăţămâ