Timp de o săptămână, elevii au avut parte de o altfel de şcoală: cu excursii, cu ieşiri la muzee, concursuri de gătit, spectacole de teatru şi întreceri sportive, activităţi organizate şi gândite astfel încât elevii să poată să-şi dezvolte abilităţile şi într-un mediu mai puţin formal.
“La o primă estimare, obiectivele propuse au fost realizate în cea mai mare parte, fiind, însă, loc de mai bine. Suntem absolut convinşi că, în urma unor analize pe plan local, se vor trage concluziile care vor conduce la ideea că «şcoala altfel» reprezintă o oportunitate care trebuie folosită pentru creşterera calităţii actului educaţional în toată complexitatea acestuia, atât pe educaţia formală, cât şi pe cea non-formală. Semnalele din toate unităţile de învăţământ sunt, în general, bune, marea majoritate a activităţilor planificate fiind realizată”, a spus inspectorul şcolar general Viorel Stan.
Cele mai bune activităţi realizate vor fi înscrise într-o competiţie naţională. Vă prezentăm mai jos, în fotografii, o sinteză a activităţilor desfăşurate de şcolile romaşcane în această săptămână.
Timp de o săptămână, elevii au avut parte de o altfel de şcoală: cu excursii, cu ieşiri la muzee, concursuri de gătit, spectacole de teatru şi întreceri sportive, activităţi organizate şi gândite astfel încât elevii să poată să-şi dezvolte abilităţile şi într-un mediu mai puţin formal.
“La o primă estimare, obiectivele propuse au fost realizate în cea mai mare parte, fiind, însă, loc de mai bine. Suntem absolut convinşi că, în urma unor analize pe plan local, se vor trage concluziile care vor conduce la ideea că «şcoala altfel» reprezintă o oportunitate care trebuie folosită pentru creşterera calităţii actului educaţional în toată complexitatea acestuia, atât pe educaţia formală, cât şi pe cea non-formală. Semnalele din toate unităţile de înv