Cele mai multe cupluri apelează la internet pentru a localiza produse şi servicii necesare nunţii lor, cele mai multe căsătorii fiind organizate din mai până în august, potrivit companiei PayPal.
"Perioada fierbinte" a anului pentru perechile care iau decizia să se căsătorească durează din mai până în august, majoritatea cuplurilor programându-şi nunta în această perioadă. Mirele şi mireasa sunt, în numeroase cazuri, prea ocupaţi pentru a planifica toate detaliile din timp, motiv pentru care apelează la magazinele online.
Potrivit PayPal, care citează un studiu recent, 78% dintre cupluri apelează la internet pentru a localiza produse şi servicii necesare nunţii, dar şi pentru a consulta site-uri dedicate nunţilor şi mireselor (76%) şi reviste specializate (61%). Cu toate acestea, cuplurile acordă atenţie şi recomandărilor prietenilor sau familiei (61%).
Punguţele din organza şi inelele din aur roz se regăsesc de cele mai multe ori pe lista de cumpărături a viitorilor miri. Oferta este bogată când vine vorba de verighete, care se regăsesc în oferta a numeroase magazine de bijuterii.
Mirii acordă o importanţă deosebită şi invitaţiilor, decoraţiile luxoase, complicate şi sclipitoare nemaifiind la modă. Sunt preferate în schimb invitaţiile care reflectă "esenţa nunţii" şi cele care au "un model aparte". În acest sens, gama de modele de invitaţii disponibilă pe piaţă este variată, iar viitorii miri au posibilitatea să comande fie modele existente, fie personalizate şi să folosească pentru asta diverse site-uri.
Pe de altă parte, obiceiul anglo-saxon al aruncatului cu orez - asociat cu viaţa norocoasă şi îmbelşugată - este foarte popular şi în Europa Centrală şi de Est. Punguţele speciale din organza sunt cele mai potrivite pentru ca oaspeţii să poată ţine boabele "norocoase" în buzunar înainte de a le arunca asupra mirilor.
Închina