În urma unei investiții de 100.000 euro, Studio Moderna a deschis astăzi, în premieră în Europa, Dormeo Home. Cu trei dintre brandurile de vârf ale companiei prezente in magazin, Dormeo, Delimano și Shark, noul store din AFI Palace Cotroceni include 3 zone dedicate distincte: sleeping, kitchen şi living, pe o suprafață de 150 metri pătrați.
“România a fost aleasă să fie prima dintre cele 21 de piețe în care activează compania Studio Moderna, pentru a prezenta un concept de retail nou, inovativ.. (..) Ne propunem să oferim o experiență de shopping deosebită, în egală măsură pentru clienții existenți, cât și pentru cei noi.”, a declarat Zoltan Pilecki, Managing Director Studio Moderna România.
Pentru magazinul recent deschis, compania estimează venituri din vânzări similare cu cele ale fostelor magazine Dormeo și Top shop din această locație, dar se concentrează pe oferirea unei experienţe superioare clienţilor săi, atât prin design-ul magazinului cât şi prin disponibilitatea și diversitatea produselor. Pe viitor, noua imagine va fi aplicată selectiv unora dintre cele 21 de magazine existente în România, în funcție de reflectarea experienței clienților.
In prezent, valoarea medie a cumpărăturilor de tip teleshopping depășește cu puțin 60 de euro, depinzând de brand/tipul produselor care sunt luate în considerare, potrivit Studio Moderna. Prețurile produselor comercializate de Studio Moderna încep de la 7-10 euro și pot depăși 1.000 de euro.
Studio Moderna este o companie privată, prezentă în 21 de piețe din Europa precum și în Japonia, Canada și SUA. Indiferent de condițiile pietelor în care activează, Studio Moderna înregistrează în continuare o creștere anuală de 20%. Pe piața din România, compania şi-a menţinut anul trecut trendul crescător, realizând o creștere de două cifre în comparație cu veniturile înregistrate în 2011,