Studio Moderna a deschis vineri primul magazin Dormeo Home in urma unei investitii de peste 100.000 euro, fiind situat in centrul comercial AFI Palace Cotroceni.
“Romania a fost aleasa sa fie prima dintre cele 21 de piete in care activeaza compania Studio Moderna, pentru a prezenta un concept de retail nou – Dormeo Home”, a declarat Zoltan Pilecki, managing director Studio Moderna Romania.
Conform acestuia, clientii romani au un interes din ce in ce mai ridicat fata de imbunatatirea calitatii vietii si deschiderea catre nou, acestea fiind printre argumentele care au dus la deschiderea in Romania a primului magazin Dormeo Home.
Intrebat la cat se ridica investitia in magazin, Zoltan Pilecki a spus: “Bugetul initial a fost de 100.000 euro, dar l-am depasit”.
Prezentand trei dintre brandurile de varf ale companiei, Dormeo, Delimano si Shark, noul magazin include 3 zone dedicate distincte: sleeping, kitchen si living, pe o suprafata de 150 metri patrati.
Referitor la suma pe care romanii o aloca achizitionarii produselor de teleshopping, Studio Moderna estimeaza ca valoarea medie a cumparaturilor depaseste cu putin 60 de euro, depinzand de brand/tipul produselor care sunt luate in considerare.
Studio Moderna este o companie privata, prezenta in 21 de piete din Europa precum si in Japonia, Canada si SUA.
Pe piata din Romania, compania si-a mentinut anul trecut trendul crescator, realizand o crestere de doua cifre in comparatie cu veniturile inregistrate in 2011. Firma nu a precizat care a fost valoarea afacerilor, insa, in 2011, Studio Moderna (Romania) a raportat afaceri de 137,54 milioane de lei, dupa ce in 2010 au fost de 115,54 milioane de lei, potrivit datelor publicate pe Ministerul de Finante. In 2011, profitul companiei a fost de peste 1 milion de lei.
Pentru 2013, Studio M