Cantitatea se vinde expre pe bani puţini, iar promoţiile se epuizează înainte ca poporul să pună mâna pe ceva straşnic şi valid cu ceea ce spune publicitatea. Cum la români educaţia alimentară e expirată şi rar dai de vreun „sistem” bio, problemele de sănătate apar încă din fragedă vârstă, iar pastilele încep să facă parte din dieta zilnică. E o ruşine ce ne afectează doar în momentul de glorie al bolii. Stăm drepţi în faţa legii şi permitem ambalajului să aibă întâietate, atunci când alegem confortul fizic şi psihic. Povestea devine globalizată şi nu există cale de întoarcere. Cine să se lege de chimicalele din mâncare? Înşirăm nişte E-uri şi credem că treaba s-a rezolvat. Intru în marile magazine şi scotocesc după produsele „ieftine şi bune”, dar dau de caractere neînţelese şi de zone de producţie străine de România. La raft, omul de rând, neinformat, nu petrece prea multă vreme cu privirea, se uită la preţ, se consultă cu buzunarul, pune în coş, dar uită de eticheta bogată în nume fabricate, de comun acord, pentru a scăpa de foametea mondială. Graniţele au fost rupte şi se practică principiul nonvalorilor. Ce avem mai bun dăm la străini, ce e mai prost „băgăm” pe gură şi nu ne plângem decât la spital.
Unde intervine publicitatea? În fiecare clipă din viaţa noastră! Totul ţine de publicitate, de toate felurile, agresivă şi idioată, cu scopul de a manipula omul şi de a-l fideliza într-o direcţie necunoscută în detaliu. Când asociezi un produs prost cu o imagine a sportului, faci marea greşeală de a „educa” publicul şi de a trece oile prin foc, de dragul de a minţi mâinile muncite, cu televizorul. Urăsc teleshopping-ul! Este forma cea mai agravată de a prosti muritorul de rând! Cuţitele nu sunt gratis, iar tigăile nu sunt formidabile! Şarlatanii provoacă textul şi îl interpretează după pofta inimii. Alţii câştigă, iar cumpărătorul, fără pic de responsabilit