Călătoriile, dar pe mare, se numără printre pasiunile lui Mihai Marcu, cel care a înfiinţat MedLife, cea mai mare reţea de clinici private din România, cu venituri în creştere cu 20% în 2012 şi o cifră de afaceri de aproximativ 60 de milioane de euro. Cu vântul în pânze, antreprenorul conduce un business pe val.
A mers chiar mai departe şi albastrul mării care îl inspiră şi îl foloseşte şi la sigla companiei pe care o deţine, MedLife, l-a determinat să transforme pasiunea într-un business. Astfel că, a devenit, acum aproape şapte ani, importatorul NauticLife, a înfiinţat şcoala de navigaţie SetSail şi Marina LifeHarbour, fosta Limanu şi este reprezentantul exclusiv în România al producătorului francez Beneteau, liderul mondial al industriei de yachting.
Proprietarul celei mai mari reţele de clinici private din România este pasionat de când se ştie de pescuit, iar din 2008 a început să practice un nou sport de apă: yahtingul. Acţionarul NauticLife, a investit, încă de la început, într-o afacere care îi face plăcere.
Pentru că se dedică mult business-ului şi familiei, Marcu găseşte cu greu timp pentru hobby-urile sale, până la zece weekenduri pe an.
Pasiunea sa este pentru apă în general şi poate spune că a depăşit o mie de mile navigabile. Îşi aminteşte că totul a început când a mers, copil, cu părinţii în Deltă. A îndrăgit peisajul de acolo, marea şi lacurile. A primit apoi un caiac pe care l-a asamblat personal şi a început să meargă pe lacurile din jurul Capitalei. Apoi, şi-a cumpărat prima barcă în 1995 din Germania, după care două amacaţiuni hidrofoil cu aripi autoportante.
Despre investiţii, adaugă că preţurile pentru o barcă cu motor variază între 3.000 de euro şi poate ajunge la 150.000 euro, desigur, totul depinde de marcă, dimensiune, motor şi dotări, la care se adaugă combustibilul, întreţinerea etc. Îi place să se plimbe