Televiziunea Mediaset Italia, parte a grupului Mediaset controlat de Silvio Berlusconi, a fost lansată oficial în România în cadrul unui eveniment organizat la Bucureşti, la care a fost prezentată strategia companiei de media italiene pe piaţa audiovizualului românesc.
Planurile companiei Mediaset pe piaţa din România au fost prezentate de Paola de Santiago Haas, Project Manager la Mediaset Distribution, şi de Serena Petrecca, International Marketing Manager la Mediaset Italia. La evenimentul organizat de compania Chello Networks, care deţine drepturile de distribuţie a televiziunii Mediaset Italia în România, au participat şi reprezentanţi ai societăţilor de cablu din Bucureşti şi din ţară, potrivit Mediafax.
“În urmă cu trei ani am decis să lansăm Mediaset Italia, o televiziune internaţională, dedicată celor aproximativ 60 de milioane de italieni din întreaga lume, dar şi telespectatorilor interesaţi de ţara noastră”, a spus Paola de Santiago Haas.
Ea a precizat că Mediaset Italia reuneşte cele mai importante programe difuzate de trei dintre televiziunile principale ale grupului lui Silvio Berlusconi – Canale 5, Italia 1 şi Rete 4 -, care emit în prezent în Italia.
Astfel, programul televiziunii Mediaset Italia cuprinde: divertisment (31,4%), ştiri mondene (soft news) (26,2%), ştiri (hard news) (4,5%), programe de tip dramă (23,3%), telenovele (7,3%), programe culturale (2,7%) şi programe de colecţie (2,9%).
Programele difuzate de Mediaset Italia sunt în limba italiană, nefiind subtitrate sau dublate întrucât majoritatea sunt transmise live, a explicat Paola de Santiago Haas.
“Mediaset Italia este o televiziune pay TV (cu plată, n.r.). Suntem deja în grilele mai multor operatori de cablu din România, însă vrem să ne extindem distribuţia pe marile platforme. Considerăm că ar fi un business bun şi pentru noi şi pentru marii operato