Vânzările retailerului german pe plan local au crescut cu 22,5%, faţă de nivelul înregistrat în 2011
Compania a comercializat circa 2,33 milioane de perechi de încălţăminte în România
Retailerul german de încălţăminte Deichmann a înregistrat o creştere de 28,6 procente a cifrei de afaceri în România, faţă de nivelul consemnat în 2011, până la valoarea de 217,7 milioane de lei. Cu un an înainte afacerile companiei pe plan local s-au situat în jurul valorii de 169,26 milioane de lei, potrivit unui comunicat al retailerului, remis ieri redacţiei.
Creşterea de afaceri s-a datorat unei creşteri a volumului de vânzări de încălţăminte realizat de companie pe plan local, de la un total de 1,9 milioane de perechi în 2011, la 2,33 milioane de perechi de încălţăminte în 2012, reprezentând un avans de 22,5%.
Cifra de afaceri la nivel de grup a fost de aproximativ 4,5 miliarde euro (neto 3,9 miliarde euro), potrivit anunţului companiei. În 2011 cifra de afaceri brută a grupului a fost de 4,13 miliarde euro.
Grupul a avea la finele lui 2012 un total 3.325 de magazine, faţă de 3.175 de unităţi în 2011. Retailerul german a vândut, la nivel global, aproximativ 165 milioane de perechi de încălţăminte, în 2012. Cu un an înainte volumul vânzărilor se afla în jurul a 156 milioane de perechi de încălţăminte.
Şapte noi magazine au fost inaugurate anul trecut
Potrivit comunicatului remis de companie, Deichmann România avea la finele lui 2012, pe plan local, un număr total de 55 de magazine, după ce reţeaua a fost extinsă cu 7 noi unităţi, pe parcursul anului trecut.
În Bucureşti a fost inaugurat magazinul cu numărul 50 şi anume în Liberty Center. Numărul de angajaţi a crescut în anul precedent cu aproape 100 de oameni de la 359 la 456.
La nivel global, la 31 decembrie 2012, compania avea aproximativ 33.700 de angajaţi, cu