Primăria oraşului Luduş organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de consilier juridic, grad profesional asistent.
Concursul va avea loc în sala de şedinţe a Consiliului Local, după următorul program: proba scrisă în 7 mai 2013, de la ora 10.00, iar interviul în data de 9 mai 2013, de la ora 11.00. “Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu: cerere de înscriere tip, copie după actul de identitate, copiile dilomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copia carnetului de muncă sau după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă sau în specialitate dacă e cazul, cazierul judiciar, adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz recomandare de la ultimul loc de muncă, declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. Copiile de pe actele enumerate mai sus se prezintă în copie legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs”, a precizat Ioan Cristian Moldovan, primarul oraşului Luduş.
Înscrierile, până în 26 aprilie Dosarele de înscriere la concurs pot fi depuse de candidaţi la secretariatul Primăriei oraşului Luduş, zilnic între orele 8.00 – 15.00. Data până la care se pot depune dosarele este 26 aprilie 2013, ora 13.00.
Informaţii suplimentare în legătură cu condiţiile de desfăşurare a concursului, condiţiile de participare la concurs, bibliografia şi actele solicitate candidaţilor pentru dosarul de înscriere se pot obţine la Sediul Primăriei sau la numărul de telefon 0265-411.716, Departamentul de Resurse Umane.
Condiţii de participare la concurs:
- Studii juridice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă