IAŞI. Asocierea dintre Max Boegl, Vega 93 Galaţi şi UTI Grup a câştigat potul de aproximativ 31 de milioane de euro la aeroport. Cele trei firme vor proiecta şi executa noua pistă de la aeroport, în lungime de 2.400 de metri.
Constructorul german Max Boegl a realizat câteva lucrări în România, printre care Naţional Arena, dar şi la aeroportul din Sibiu.
Ambele proiecte nu au fost lipsite de semne de întrebare. Stadionul naţional a ajuns să coste 234 milioane de euro, de la 119 milioane de euro, cât se stabilise iniţial. Pentru suplimentarea sumei, au fost semnate 4 acte adiţionale, fără a se organiza vreo licitaţie. Au apărut situaţii neprevăzute, au explicat reprezentanţii firmei germane.
Tot Max Boegl, în asociere cu alte firme, a prelungit în 2008 pista aeroportului din Sibiu. Doi ani mai târziu, o parte a pistei s-a surpat, însă reprezentanţii firmei au dat vina pe proiectant. La Sibiu, umplerea cu pământ a unei suprafeţe cu teren s-a făcut necorespunzător, aceeasi opera’iune fiind necesara si la aeroportul din Iasi . Reparaţiile au fost executate pe banii constructorului.
Vega 93 Galaţi este cunoscută drept una dintre firmele apropiate liderului PNL Iaşi Relu Fenechiu. Firma gălăţeană, în asociere cu Fene Grup, a pierdut licitaţia pentru modernizarea şoselei Nicolina, depunând însă o contestaţie, care nu a fost încă soluţionată.
La UTI Grup acţionat este Tiberiu Urdăreanu, cunoscut drept unul dintre regii asfaltului.
IAŞI. Asocierea dintre Max Boegl, Vega 93 Galaţi şi UTI Grup a câştigat potul de aproximativ 31 de milioane de euro la aeroport. Cele trei firme vor proiecta şi executa noua pistă de la aeroport, în lungime de 2.400 de metri.
Constructorul german Max Boegl a realizat câteva lucrări în România, printre care Naţional Arena, dar şi la aeroportul din Sibiu.
Ambele proiecte nu au fost lipsite de semne de între