BRAT a lansat, luni, aplicaţia de tip "spider" utilizată pentru detectarea automată a tuturor mesajelor publicitare de tip display ce sunt afişate pe site-uri, potrivit unui comunicat postat pe site-ul brat.ro.
"După o perioadă de dezvoltare şi testare de mai multe luni, BRAT lansează o aplicaţie capabilă să identifice campaniile publicitare display ce se desfăşoară pe orice site web. BRAT va furniza astăzi, pentru prima dată în România monitorizarea completă a campaniilor publicitare de tip display, pentru luna martie 2013. Pentru început monitorizarea va cuprinde informaţii despre prezenţa campaniilor publicitare pe fiecare site, urmând ca în câteva luni informaţia să fie completată cu date referitoare la volumele de afişări ale fiecărei campanii prezente", se spune în comunicatul BRAT.
Din punct de vedere tehnic, aplicaţia identifică toate mesajele publicitare afişate pe o pagină web, indiferent dacă acestea sunt bannere flash, imagini şi text. În luna martie, BRAT a identificat un număr de aproximativ 15.700 de bannere unice, grupate în aproximativ 2.616 campanii publicitare, ce au rulat pe mai mult de 1.200 de site-uri. Dintre bannerele identificate, 8.200 reprezintă publicitate distribuită prin Google, jumătate dintre acestea fiind publicitate de tip text, se mai spune în comunicat.
BRAT livrează noile informaţii în aceeaşi aplicaţie de raportare a datelor de monitorizare pe care o utilizează pentru presa scrisă, radio şi OOH, rezultatele privind campaniile publicitare fiind descrise unitar pentru toate mediile, cu acelaşi tip de informaţii despre client, marcă, campanie publicitară, clasificări ale bunurilor şi serviciilor comunicate.
Noua aplicaţie permite furnizarea informaţiilor privind desfăşurarea tuturor campaniilor publicitare de tip display ce rulează pe orice site, indiferent de apartenenţa la asociaţie. Publicarea