*Doctorand în cadrul Universităţii Naţionale de Arte Bucureşti, coordonator Prof. Univ. Dr. Ion Stendl, tema „Vizualitatea periferiei urbane” *Membru al Uniunii Artiştilor Plastici din România, Filiala Tulcea
Trăim într-o perioadă în care sociologia şi ştiinţele politice încep să împărtăşească soarta artei, prin topirea graniţelor dintre ele şi prin asimilarea unor discipline nu întotdeauna conexe. Astfel, arta a ajuns în situaţia limită de a-şi analiza propriul discurs, nu doar la nivel de mijloace, cât şi la nivel de dezbatere, creând astfel, cadrul de implicare politică a artistului. Artistul devine astfel mediator, un mediator în sensul mediaţiei şi nu al medierii.
Studiul meu în ceea ce priveşte mediaţia ca realitate mobilă s-a axat în prima fază pe o abordare pseudo-pictorială a autoportretului, deşi parametrii compoziţionali ai imaginii, împreună cu gestul pictural aferent ar fi putut trimite la o anumită imagistică modernistă. De fapt, avem de-a face cu o simulare, simularea unei nevoi de exprimare prin pictură dar şi cea a unei realităţi portretistice interioare în forma unui fel de „narcisism” expresionist.
În ceea ce priveşte organizarea studiului mediaţiei picturale, am optat iniţial pentru analiza duplicităţii mijloacelor de expresie în cadrul unei serii de „portrete-obiect” (în sens conceptual), această serie numindu-se „Marele Bărbat Androgin”, pentru ca ulterior să mobilizez ipostaza iniţială în ipostaza itinerantă, „Marele Surfer”.
*Doctorand în cadrul Universităţii Naţionale de Arte Bucureşti, coordonator Prof. Univ. Dr. Ion Stendl, tema „Vizualitatea periferiei urbane” *Membru al Uniunii Artiştilor Plastici din România, Filiala Tulcea
Trăim într-o perioadă în care sociologia şi ştiinţele politice încep să împărtăşească soarta artei, prin topirea graniţelor dintre ele şi prin asimilarea unor discipline nu întotdeauna co