• Municipalitatea va cumpara alte autovehicule la mana a doua, care vor deservi transportului public, in lipsa tramvaielor ce vor fi scoase de pe mai multe trasee din Iasi
La putin timp dupa ce Primaria Iasi a terminat de platit leasing-ul pentru cele 50 de autobuze MAZ cumparate la un pret dublu fata de cel al pietei, municipalitatea si-a anuntat intentia de a cumpara in acest an alte 50 de autobuze second-hand. Valoarea achizitiei a fost estimata la aproape 4,5 milioane de lei, ceea ce inseamna ca pretul unui autobuz va fi asemanator ca si in licitatia suspecta organizata anul trecut, prin care edilii au cumparat autobuze DAF la mana a doua, la un suprapret, de la o firma fantoma asociata cu Unistil, singurul concurent al RATP-ului. "Lucrarile care vor fi derulate in municipiu ne obliga sa facem aceste achizitii. In perioada care urmeaza, ar urma sa dispara tramvaiele de pe traseele deservite in prezent de mijloace electrice de transport public. Modernizarile deja bugetate la liniile de tramvai si perspectiva unor investitii europene, prin programul de finantare 2014 - 2020, stau la baza acestei decizii", a declarat primarul Gheorghe Nichita. Mai multe proiecte pentru reabilitarea liniei de tramvai au sanse mari sa fie initiate anul acesta, cum ar fi lucrarile de pe tronsoanele Tudor Vladimirescu - Metalurgie, Targu Cucu - Piata Chirila si Bazar - Doi Baieti. Potrivit reprezentantilor primariei, tramvaiele ar urma sa reintre in circulatie pe Copou in aceasta toamna, atunci cand stadiul lucrarilor la pasajul subteran din Fundatie va permite traversarea vagoanelor.
• Municipalitatea va cumpara alte autovehicule la mana a doua, care vor deservi transportului public, in lipsa tramvaielor ce vor fi scoase de pe mai multe trasee din Iasi
La putin timp dupa ce Primaria Iasi a terminat de platit leasing-ul pentru cele 50 de autobuze MAZ cumpara