Un avion cu plafon care sa ofere vedere panoramica sau unul in care sa existe bone si o zona special amenajata pentru copii sunt cateva exemple de inovatii pe care romanii si-ar dori sa le gaseasca la bordul unui avion.
Astfel, potrivit rezultatelor unui studiu cantitativ, comandat de compania aeriana British Airways la inceputul acestui an, 63% dintre romani si-ar dori ca in timpul calatoriei cu avionul sa poata naviga pe internet, in timp ce 25%, respectiv 15% dintre acestia si-ar dori o vedere panoramica sau bone pentru copii.
Avand ca obiectiv identificarea preferintelor pasagerilor in ceea ce priveste zborurile pe distante scurte, studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de calatori din Romania, Franta, Germania, Italia, Spania, Elvetia, Belgia, Olanda si Polonia, care calatoresc cu avionul de cel putin doua ori pe an.
Potrivit rezultatelor studiului, check-in-ul online a fost votat drept cea mai apreciata inovatie tehnologica la bordul avioanelor de catre 51% dintre romani, in timp ce 23% dintre acestia considera ca biletul electronic este cea mai utila inovatie tehnologica.
In topul preferintelor se mai numara biletul de imbarcare de pe telefonul mobil (8%) si check-in-ul automat la chioscurile special amenajate (5%).
“Din acest studiu reiese clar ca oaspetii nostri apreciaza calitatea serviciilor de tip "self care". Check-in-ul online este o metoda rapida, comoda si foarte simplu de utilizat. Clientii pot sa isi faca check-in online pe ba.com, sa descarce aplicatia British Airways pentru smartphone, sa foloseasca bilete de imbarcare de pe telefonul mobil sau bilete electronice si sa isi aleaga locurile in avion fara a plati taxe suplimentare, cu pana la 24 de ore inainte de decolare”,a spus Frank Van Der Post, managing director of brands and customer experience, British Airways.
P