Retailerul de bijuterii si accesorii Meli Melo Paris a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de peste 8,25 milioane de euro, in crestere cu circa 10% fata de 2011.
Majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine. Pentru anul in curs, compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.
Romanii cheltuie in medie 55 lei la o singura achizitie. In magazinele Meli Melo Paris cele mai cumparate produse sunt gentile, similare proportional ca vanzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par si alte produse existente in oferta (esarfe, ceasuri, bijuterii din argint, otel sau placate cu aur).
Cele mai mari vanzari in magazinele Meli Melo Paris sunt inregistrate in lunile de vara, insa si in preajma sarbatorilor de iarna. De asemenea, o crestere a vanzarilor este inregistrata si in luna martie, cand majoritatea clientilor achizitioneaza produse ce pot fi oferite drept cadou cu ocazia Martisorului.
In ceea ce priveste numarul mediu de clienti per magazin, se estimeaza ca lunar pragul celor 41 de magazine este trecut de 3.500 – 4.000 de clienti.
Meli Melo Paris este o companie infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez, fiind cel mai mare retailer de magazine cu bijuterii fantezie si accesorii de moda din Romania, detinand un total de 41 de magazine in tara si peste hotare.
Printre concurentii Meli Melo pe piata locala si afla si magazinele Accessorize. Retailerul de bijuterii si accesorii Meli Melo Paris a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de peste 8,25 milioane de euro, in crestere cu circa 10% fata de 2011.
Majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inau