* Interviu cu Ionuţ Marin, managing partner la EGO Men's Fashion Concept
Reporter: Când ai decis că este timpul să faci un business în industria modei? A fost dificil?
Ionuţ Marin: Interesul pe care l-am avut întotdeauna pentru modă a făcut ca primele mele job-uri să fie pentru marile nume internaţionale din industria modei. Am lucrat ca fashion adviser atât în România cât şi în străinătate, am dobândit experienţă în domeniu şi încredere în talentul meu şi astfel mi-am transformat pasiunea în business. Totul a venit de la sine. Cu toate acestea, ca EGO să existe astăzi, a fost nevoie de mult mai mult decât pasiunea mea în domeniul modei.
Am întâlnit oameni speciali care au crezut în mine, la fel de entuziasmaţi de acest domeniu şi dornici să aducă un suflu nou şi diferit în peisajul modei masculine. La scurt timp, ne-am unit forţele şi împreună am creat brandul EGO.
Nu a fost deloc simplu pentru că o schimbare de stil reprezintă în primul rând o schimbare de mentalitate şi, dacă o femeie este mai receptivă la astfel de schimbări, încercarea de a scoate bărbatul român din tipicul de vestimentaţie cu care era obişnuit şi a-l face să înţeleagă că vestimentaţia business nu înseamnă întotdeauna un costum în culori terne, închise, o croială clasică şi o cravată în dungi a implicat un proces asiduu, un plan de comunicare coerent susţinut de personalităţi masculine cheie.
Reporter: Necesită o investiţie majoră un astfel de business?
Ionuţ Marin: Da, a fost necesară o investiţie importantă, de fapt, oricând este vorba despre construcţia din temelii a unui concept inovator şi despre formarea unei echipe care să rezoneze cu acesta şi să poată transmite emoţie, investiţia este una mare. Puteam alege calea mai uşoară, dar mai costisitoare de a cumpăra franciza unui brand matur. Însă ne-am dorit să creăm un concept unic în România care să vin