AUDIENȚE. România dansează nu a repetat performanța de săptămâna trecută, când a fost lider detașat pe toate categoriile de public. Emisiunea de aseară (7 aprilie), care s-a intersectat în mare parte cu filmul Curierul 2 (Pro TV) a fost pe locul doi, după Pro TV.
Distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost mai mare pe publicul național. În orașe, diferența a fost mult mai mică.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele emisiunii de aseară România dansează:
LA NIVEL NAȚIONAL. România dansează a fost văzută, în medie pe minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul emisiunii de pe Antena 1, Pro TV avea cu 400.000 mai mulți telespectatori pe minut.
LA NIVEL URBAN. Diferență mai mică între Pro TV și Antena 1 la orașe: 60.000 de telespectatori în favoare Pro-ului. Astfel, Pro TV avea 1,16 milioane de orășeni pe minut, iar la România dansează se uitau 1,1 milioane.
SEGMENTUL COMERCIAL. România dansează a ținut în fața televizoarelor, în fiecare minut, 588.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (10,6 rating pe segment). În același interval, la Pro TV erau 737.000 de telespectatori din segmentul comercial (13,3 rating).
Audiențele posturilor TV duminică, 7 aprilie, pe intervalul emisiunii România dansează:
Săptămâna trecută, România dansează era lider pe intervalul de difuzare, la distanță de celelalte posturi, pe toate targeturile: național, urban și comercial. Cifrele de săptămâna trecută, pe Paginademedia.ro, aici.
Audiențele emisiunilor România dansează:
AUDIENȚE. România dansează nu a repetat performanța de săptămâna trecută, când a fost lider detașat pe toate categoriile de public. Emisiunea de aseară (7 aprilie), care s-a intersectat în mare parte cu filmul Curierul 2 (Pro TV) a fost pe locul doi, după Pro TV.
Distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost mai mare pe publicul