Fostul "Păcătos" Mircea N. Stoian s-a reinventat odată cu relansarea postului TV The Money Channel. Stoian i-a lăsat pe mulţi cu gura căscată trecând în câteva luni de la showurile tabloide la emisiuni cu caracter economic.
Pare o discrepanţă mare, la prima vedere, însă Mircea N. Stoian vede lucrurile diferit şi spune că dacă eşti un junalist de valoare, nu contează ce tip de presă alegi să faci. Cât priveşte eticheta, el crede că acesta este apanajul proştilor:"Este o mare diferenţă între ceea ce am făcut la Un Show Păcătos, adică presa tabloidă, şi cea de acum, care este quality. Eu sunt un jurnalist profesionist. E ca la teatru, joci şi comedie, joci şi tragedie. Principiile de presă sunt aceleaşi. Nu fac distincţie că este tabloid sau sunt ştiri serioase. Diferenţele între ştirile tabloid şi stirile serioase le fac numai proştii. Nu mă interesează idioţii care spun, Aoleu ăsta a fost la Diaconescu, ăsta a fost la Capatos. E ca la fotbal. Când intri pe teren joci fotbal, indiferent că eşti jucător la Steaua sau la o echipă de judeţ".
"EMISIUNEA Mă OBLIGĂ SĂ-MI FAC ŞI CULTURĂ ECONOMICĂ, CEEA CE E MARE LUCRU"
Poate părea surprinzător că Mircea Stoian realizează o emisiunie zilnică de business, însă "Pressing" i se potriveşte ca o mănuşă, deşi recunoaşte că mai are multe de învăţat.
"De când lucrez la The Money Channel am început să-mi fac cultură economică, ceea ce e mare lucru. Încep să înţeleg mecanisme financiare, mecanisme de creditare..."Pressing" este o Revista Presei. De fapt, Revista Presei este un pretext. Este o emisiune atipică din toate punctele de vedere. Nu mă leg de actualitate, ci iau strict ce există pe net la ora 22.00. Subiectele, în proporţie de 70%, vor fi din mediul economic, la un nivel mediu de înţelegere".
Mircea N. Stoian a mai