Firma de asigurări AON va plăti 180 de milioane de euro în următorii opt ani pentru ca Manchester United să schimbe numele bazei de pregătire în „AON Training Complex”
Din 2014, “diavolii” vor fi sponsorizaţi de Chevrolet, care va plăti 62 de milioane de euro anual
Pentru un club de talia lui Manchester United, care şi-a deschis birouri oficiale în Londra, Hong Kong şi Tokyo, viitorul financiar înseamnă totul. De aceea, şefii „diavolilor” au negociat la sânge unul dintre cele mai valoroase contracte de sponsorizare din istoria fotbalului cu firma de asigurări AON. Din 2014, actualul sponsor de pe tricoul lui United va fi înlocuit de Chevrolet, constructorul de maşini urmând să achite 62 de milioane de euro anual pentru această „onoare”. Dar din cauza faptului că AON doreşte să îşi asocieze imaginea în continuare cu „diavolii”, reprezentanţii firmei de asigurări au decis să înainteze o ofertă de nerefuzat. Concret, baza de pregătire de la Carrington va fi redenumită în „AON Training Complex” de la 1 iulie, iar AON va fi şi sponsorul echipamentului de antrenament al „diavolilor”. Totul pentru o sumă deloc de neglijat! Aproape 180 de milioane de euro pentru următorii opt ani!
Firma de asigurări AON va plăti 180 de milioane de euro în următorii opt ani pentru ca Manchester United să schimbe numele bazei de pregătire în „AON Training Complex”
Din 2014, “diavolii” vor fi sponsorizaţi de Chevrolet, care va plăti 62 de milioane de euro anual
Pentru un club de talia lui Manchester United, care şi-a deschis birouri oficiale în Londra, Hong Kong şi Tokyo, viitorul financiar înseamnă totul. De aceea, şefii „diavolilor” au negociat la sânge unul dintre cele mai valoroase contracte de sponsorizare din istoria fotbalului cu firma de asigurări AON. Din 2014, actualul sponsor de pe tricoul lui United va fi înlocuit de Chev