Tempo Advertising, una dintre cele mai mari agentii de creatie independente de pe piata locala, gestioneaza incepand din februarie conturile de BTL (below the line- in special organizare de evenimente, promotii, activari) si design ale Peroni Nastro Azzuro si Redd’s, branduri care fac parte din portofoliul Ursus Romania.
Cele doua conturi au fost castigate ca urmare a unui pitch desfasurat la finalul anului trecut si incheiat in ianuarie.
Brandul Peroni Nastro Azzuro sarbatoreste 50 de ani de existenta printr-o serie de evenimente sub sigla Anniversario 50.
“Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, insotit de propuneri de BTL, ruta aleasa de client - „Art & Poetry” - fiind si recomandarea agentiei, iar din martie am inceput implementarea propunerilor creative”, a declarat Costin Milu, director de creatie al Tempo Advertising. Citeste si:The Practice a castigat contul de comunicare corporativa al UnileverMckenzie, Ursus: Bugetul de marketing a ramas stabil in criza, ceea ce inseamna o crestereContul de media al Ursus Breweries va fi administrat de catre Media Investment
Tempo Advertising este agentia de creatie a grupului de comunicare Tempo Creative Group, din care mai fac parte companiile Rogalski Grigoriu Public Relations (relatii publice), Kinecto (digital) si Aegis Media (media). Compania lucreaza pentru clienti din FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutica si tehnologie.
Agentia a avut o cifra de afaceri de circa 3,3 milioane de euro si profit net de 80.000 de euro in 2011, conform Ministerului de Finante.