De la preluarea puterii de către USL, adică de acum un an de zile, Gheorghe Falcă foloseşte aceeaşi retorică populistă, încercând să dea vina pe cei de la USL pentru toate nereuşitele profesionale. Dacă e vorba de pasajele de pe centură, cei de la USL sunt de vină, că n-au rezolvat problema, deşi Falcă s-a bătut cu pumnul în piept ani de zile că are PD-L-ul la degetul mic, că aduce bani de la Bucureşti. Ba a mai avut şi un secretar de stat la Transporturi, în persoana lui Eusebiu Pistru. Cu toate aceste atuuri, Gheorghe Falcă n-a reuşit în opt ani să facă măcar un pasaj pe centură. Dar dă bine la populaţie să arunci vina pe alţii.
Aceeaşi situaţie e şi cu Cetatea Aradului, pe care n-a reuşit să o treacă în proprietatea municipalităţii, în ciuda faptului că avea influenţă mare la Bucureşti, cel puţin aşa se lăuda, că îl avea pe Oprea la Apărare, amicul naşului. Opt ani de zile n-a reuşit să rezolve problema, dar acum dă vina pe USL că nu poate în şase luni să predea cetatea în braţele Primăriei. Drumurile Arad-Şiria sau Arad –Felnac intră în aceeaşi categorie a retoricii ieftine, când de fapt în opt ani de zile Gheorghe Falcă, cu toate influenţele, n-a fost în stare să aducă bani pentru a avea şi noi drumuri civilizate.
În aceste zile, Falcă a adus pe tapet noi subiecte şi noi acuze la adresa parlamentarilor USL. Canalul Mureşel, de care n-a fost curios opt ani de zile, deşi ziarul nostru a prezentat de nenumărate ori problemele celor din zonă, reabilitarea termică a blocurilor, de care ziarul nostru a scris, la fel, de nenumărate ori că Primăria nu este preocupată de acest subiect, ca să nu mai vorbim de cei de la ULALA care se zbat de ani de zile pentru ca Gheorghe Falcă să asculte măcar doleanţele lor pe această temă sau reabilitarea reţelelor de termoficare, un subiect abordat de sute de ori de presă, societate civilă sau ULALA, de asemenea igno