"Clientii magazinelor online sunt tot mai pretentiosi, au inceput sa-si cunoasca mai bine drepturile si inteleg de asemenea mediul foarte concurential al pietei, care nu face decat sa ii avantajeze. Astfel, clientii isi doresc ca tot mai multe cerinte sa le fie indeplinite, iar magazinele online sunt obligate sa gaseasca solutii. Un astfel de aspect este si livrarea ultra-rapida, in aceeasi zi, a produselor comandate, iar serviciul Prioritar al Fastius Curier este tot mai solicitat de catre domeniul e-commerce", spune Ciprian Pulpa, Executive Manager Fastius Curier, una dintre companiile dinamice de curierat, cu activitate in sfera business premium, servicii dedicate companiilor din Bucuresti si judetul Ilfov.
Comertul electronic s-a dezvoltat an de an in Romania, in ciuda crizei economice si poate si cu ajutorul acesteia: multe magazine si chiar companii ce ofera servicii au fost nevoite sa gaseasca solutii mai ieftine de comert. Mediul online este usor accesibil, la nivel national si chiar international. Comenzile se fac usor, comunicarea este rapida, nu mai sunt necesare atat de multe spatii traditionale de retail, expunerea se face direct pe internet. Comertul online este tot mai bine reglementat - prin legi si prin organizarea mediului de afaceri. Nimic nu trebuie lasat la voia intamplarii, iar livrarea produselor este una dintre componentele cele mai importante.
Integral pe capital.ro
Foto: descopera-alex.blogspot.com Tag-uri: comert, online, comenzi
"Clientii magazinelor online sunt tot mai pretentiosi, au inceput sa-si cunoasca mai bine drepturile si inteleg de asemenea mediul foarte concurential al pietei, care nu face decat sa ii avantajeze. Astfel, clientii isi doresc ca tot mai multe cerinte sa le fie indeplinite, iar magazinele online sunt obligate sa gaseasca solutii. Un astfel de aspect este si livrarea ultra-rapida, in a