FashionUp Online Mall, platforma dezvoltata de Marius Ghenea si Alin Stanciu in 2009, deschide un nou magazin online pentru cumparatorii din Ungaria.
Initiativa vine dupa ce la inceputul anului trecut a fost deschis magazinul online FashionUp.bg.
„FashionUp a inceput dezvoltarea regionala de anul trecut, prin deschiderea FashionUp.bg in Bulgaria. Rezultatele din Bulgaria sunt deja foarte bune: Am ajuns, dupa doar 8 luni de la lansare, la 400.000 de vizitatori lunar si avem peste 10.000 de clienti”, a declarat Alin Stanciu, CEO FashionUp.
„Pentru un client din Ungaria sau Bulgaria, conditiile de vanzare sunt la fel ca pentru un client din Romania. Potentialul pietei din Ungaria este in plus mai ridicat decat cel al pietei din Bulgaria, atat ca populatie, cat si ca disponibilitati de venit pentru produse de moda si accesorii. Ne uitam deja spre urmatoarele piete din regiune”, a adaugat acesta.
FashionUp.ro, primul mall online din Romania, a fost lansat in 2009 si prezinta peste 600 de branduri nationale si internationale de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, parfumuri si decoratiuni.
In 2012, vanzarile totale ale FashionUp au fost de circa 2 milioane de euro, au spus pentru DailyBusiness.ro oficialii business-ului.
„Incercam sa identificam oportunitati de dezvoltare regionala si cu FashionUp, si cu alte companii in care eu investesc. Intr-o perioada ca aceasta, cred cu tarie ca aceasta este o sansa deosebita pentru companiile romanesti de a-si continua cresterea, dezvoltarea, mai ales daca au ajuns la un nivel de maturitate si competitivitate pe plan local, tinand cont de faptul ca multe dintre pietele regionale din Balcani si Europa de Est sunt semnificativ mai mici, mai fragmentate si mai putin competitive decat piata romaneasca”, spune Marius Ghenea, presedinte FashionUp.