„A fost odată ca niciodată o prea frumoasă firmă. Firma (unii îi spuneau corporaţie, antrepriză sau mai simplu uzină sau fabrică) era veche, bătrână și foarte cunoscută de toată lumea. Toţi ştiau câte ceva despre Bullet Company S.R.L.: că acum 20 de ani fusese cea mai importantă din domeniul ei, că a fost înfiinţată de un tip foarte sobru și corect pe care îl chema John Bullet, că se ocupa cu crearea de planuri cincinale (pentru alte companii) și că în ultimii ani mulţi plecaseră din aceasta firmă („turnover ridicat de personal”, ar fi spus chiar angajaţii ei care încă rămăseseră).
Şi, că veni vorba de „turnover”, puţini ştiu că acum chiar un cincinal (sîc!), Bullet Company S.R.L. făcuse un „turnaround” (schimbase macazul, ar fi zis un dâmboviţean de-al nostru); la conducere venise un nou CEO care se autointitulase „povestitor şef”. Stilul lui era mai degrabă al unui indian cherokee din vechime. Şedintele pe care le prezida erau de obicei un soi de şuete sau chermeze în timpul cărora fiecare participant spunea o poveste. Şi se auzeau des poveşti despre „clienţii, cititorii poveştilor firmei noastre”, „angajaţii model care citeau poveşti clienţilor”, „noile servicii de povestit planuri cincinale”, „customer care sau grija pentru spiritul ludic al clientului”, ş.a.m.d.”
Povestea ar putea continua. Te-a prins? Te-a prins mai mult decât dacă înşiruiam câteva bullet-uri cu tot atâtea idei? Ţi-ar fi aprins imaginaţia câteva astfel de bullet-uri mai mult decât povestea mea? În continuare urmează câteva „bullet-uri”; dar pot bănui că deja aştepţi continuarea poveştii!
Citeste mai mult pe cariereonline.ro
„A fost odată ca niciodată o prea frumoasă firmă. Firma (unii îi spuneau corporaţie, antrepriză sau mai simplu uzină sau fabrică) era veche, bătrână și foarte cunoscută de toată lumea. Toţi ştiau câte ceva despre Bullet Company S.R.L.: c