Google a „redesenat“ magazinul de aplicaţii Google Play. Posesorii de gadgeturi cu Android vor vedea, începând de marţi, un design mai simplu, potrivit CNet.
Noua interfaţă pune accentul pe descoperirea aplicaţiilor şi a conţinutului multimedia. Google a optat pentru designul „plat“, minimalist şi aerisit.
Fundalul este acum mai deschis la culoare iar imaginile sunt mai mari şi sunt aranjate în stilul celor afişate de aplicaţia Google Now.
Schimbarea nu este numai una la nivel vizual. Google Play grupează conţinutul similar pentru a face procesul de descoperire unul cât mai uşor.
Astfel, utilizatorii care au deschis o aplicaţie vor putea descoperi şi altele similare prin simpla derulare a paginii.
În ciuda faptului că Google Play 4.0 a fost lansat oficial, cei de la Google avertizează că, din cauza aglomerării serverelor, unii utilizatori ar putea primi noua versiune peste câteva săptămâni.
Magazinul de conţinut pentru smartphone-uri al celor de la Google şi-a schimbat denumirea din Android App Store în urmă cu un an, după ce au fost introduse, în afară de aplicaţii, şi melodii, filme sau cărţi.
Google Play Store 4.0 rulează pe dispozitivele care au versiuni de Android de la 2.2 (Froyo) în sus. Android Jelly Bean (versiunile 4.1 şi 4.2) a ajuns la o cotă de piaţă de 16,5%, iar Gingerbread, cea mai populară versiune, are în jur de 44%.
Haideţi să discutăm! Ne puteţi vizita şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.
Citeşte mai multe despre Google accesând linkurile de mai jos:
Google lucrează la Babel, un nou serviciu de chat integrat în Gmail şi Google+
Război contra Google: Microsoft, Nokia şi alte 15 firme dau în judecată gigantul online. „Android e un cal troian”
WhatsApp: „Nu negociem cu Google”. Aplicaţia rămâne independentă
Ce câştigă (şi ce pierde) Google de pe urma F