Romanii sunt singurii europeni care pun mai mult pret pe serviciile la bordul aeronavei (41%) decat pe confortul scaunelor (35%), insa sunt in trend cu tehnologia, vor internet in zbor (63%), reiese dintr-un studiu realizat de operatorul aerian British Airways.
O alta placere a romanilor cand calatoresc cu avionul ar fi utilizarea telefoanelor mobile in timpul zborului, 37% ar dori sa faca asta, un procent mai mare decat media europeana (24%).
Un avion cu plafon care sa ofere vedere panoramica (25%) sau unul in care sa existe bone (15%) si o zona special amenajata pentru copii sunt inovatii pe care romanii si-ar dori sa le gaseasca la bordul unui avion.
Avand ca obiectiv identificarea preferintelor pasagerilor in ceea ce priveste zborurile pe distante scurte, studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de calatori din Romania, Franta, Germania, Italia, Spania, Elvetia, Belgia, Olanda si Polonia, care calatoresc cu avionul de cel putin doua ori pe an. Citeste si:British Airways reduce preturile pentru zborurile catre America de NordBritish Airways lanseaza trei destinatii noiBritish Airways reduce pretul biletelor pentru destinatii in afara Europei
Potrivit rezultatelor studiului, check-in-ul online a fost votat drept cea mai apreciata inovatie tehnologica la bordul avioanelor de catre 51% dintre romani, in timp ce 23% dintre acestia considera ca biletul electronic este cea mai utila inovatie tehnologica. In topul preferintelor se mai numara biletul de imbarcare de pe telefonul mobil (8%) si check-in-ul automat la chioscurile special amenajate (5%).
“Din acest studiu reiese clar ca oaspetii nostri apreciaza calitatea serviciilor de tip "self care". Check-in-ul online este o metoda rapida, comoda si foarte simplu de utilizat. Toti oaspetii nostri pot sa isi faca check-in online pe ba.com, sa descarce aplicatia British Airways