British Airways a realizat un studiu care arată că 37% dintre români vor să folosească telefonul în zbor
În acelaşi timp doar 16% dintre francezi sau belgieni au aceleaşi pretenţii
Circa 63% dintre pasagerii români intervievaţi vor să navigheze şi pe internet
Românii au adoptat rapid aproape orice formă de tehnologie, iar accesul la reţelele de telefonie mobilă şi la internet este o necesitate care nu trebuie să lipsească nici măcar atunci când sunt la bordul avioanelor.
Potrivit unui studiu realizat de operatorul aerian, British Airways, arată că românii îşi doresc mai mult decât alţi europeni să poată folosi mobilul în timpul zborului, să citească reviste.
Utilizarea telefoanelor mobile în timpul zborului este preferată de 37% dintre respondenţii români şi de doar 16% dintre francezi şi belgieni, se arată în studiul citat de Mediafax.
Revistele în format electronic sunt dorite de 29% dintre români. Comparativ, la polul opus se situează olandezii, în ambele cazuri, cu 13%, respectiv 5%.
Navigarea online pe perioada zborului este preferată de 57% dintre belgieni, 58% dintre francezi şi de 63% dintre elveţieni şi români, restul ţărilor figurând cu procente mai ridicate.
Check-in-ul online, cea mai apreciată inovaţie
Potrivit rezultatelor studiului, check-in-ul online a fost votat drept cea mai apreciată inovaţie tehnologică la bordul avioanelor de către 51% dintre români, în timp ce 23% dintre aceştia consideră că biletul electronic este cea mai utilă inovaţie tehnologică. În topul preferinţelor se mai numără biletul de îmbarcare de pe telefonul mobil (8%) şi check-in-ul automat la chioşcurile special amenajate (5%).
Printre facilităţile pe care românii le apreciază cel mai mult atunci când călătoresc cu avionul se numără serviciile la bordul aeronavei (41%), în timp ce pentru respondenţii din