Noua Mazda6 a fost distinsă cu premiul red dot 2013, oferit pe plan internaţional pentru produsele cu un design remarcabil. Se adaugă astfel încă un premiu în portofoliul noului vârf de lance Mazda şi al temei de design revoluţionare KODO – Sufletul mişcării.
Juriul, format din 37 de experţi în design, a analizat concurenţii pe baza a nouă criterii, alegând noua Mazda pentru atribute cum ar fi nivelul ridicat de inovaţie în design.
KODO reprezintă filosofia de design Mazda destinată noii generaţii de autovehicule. Inspirată de explozia de energie eliberată de animalele sau de atleţii care iniţiază mişcări, KODO simbolizează caracteristicile distinctive Mazda de vitalitate şi de agilitate, completând ideal abordarea companiei de a sfida convenţionalul în construcţia de automobile fun-to-drive.
Mazda a mai fost răsplătită cu premii pentru design, ocupând primul loc în categoria modele concept la ediţia 2012 a German Design Council Automotive Brand Contest cu modelul Takeri, în timp ce noua Mazda6 s-a numărat printre finalistele World Car Design of the Year.
Având la bază conceptul Takeri, noua Mazda6 – al doilea model care integrează design-ul KODO – prezintă gama completă de tehnologii inovatoare SKYACTIV pentru a oferi senzaţia Jinba Ittai, de unitate între şofer şi maşină, specifică Mazda. Modelul etalon Mazda integrează şi cea mai avansată formă a viziunii Sustainable Zoom-Zoom şi livrează niveluri de consum, de performanţe şi de siguranţă între cele mai bune din segment.
„Cu noua Mazda6 urmăream să trezim simţurile privitorului şi să întoarcem privirile graţie unui echilibru fără compromis care să determine dorinţa instantanee de a intra în maşină şi de a o conduce,” a declarat Peter Birtwhistle, designer şef la Centrul de Cercetare&Design Mazda din Europa. “Premiul red dot pentru design este o certificare pe măsură pentru ce am