Flanco, unul dintre cei mai importanti retaileri de electroIT din Romania, a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de 137 milioane euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior.
Potrivit companiei, cresterea a fost sustinuta de investitiile in modernizarea retelei de magazine, in dezvoltarea echipei si in managementul portofoliului de produse.
Flanco a investit peste 2,5 milioane euro in reteaua de magazine, atat in modernizarea, remodelarea si extinderea unor spatii deja existente, cat si in deschiderea unor magazine noi in orase precum Iasi, Sibiu, Cluj, Oradea, Ploiesti, Deva, Targoviste sau Bucuresti. In prezent compania detine o retea de 78 de magazine, cu o suprafata totala de peste 44.500 mp, a spus Violeta Luca, CEO Flanco.
Astfel, pe o suprafata totala de vanzare mai mare cu 10% decat in anul 2011, compania a inregistrat vanzari mai mari cu 25%, crescand rentabilitatea vanzarii/mp la peste 3.200 euro.
Potrivit oficialilor companiei, Flanco are o cota de piata de 13%.
Piata de electroIT din Romania a crescut cu 5% comparativ cu 2011, in vreme ce piata vest-europeana a inregistrat un avans de numai 0,2%.
Flanco are o retea nationala de 78 de magazine si o echipa de peste 900 de angajati.
Violeta Luca a fost numita in functia de director general al Flanco in vara anului trecut, inlocuindu-l pe Adrian Olteanu.
Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo. Acestia nu si-au publicat inca rezultatele financiare.
Flanco, unul dintre cei mai importanti retaileri de electroIT din Romania, a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de 137 milioane euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior.
Potrivit companiei, cresterea a fost sustinuta de investitiile in modernizarea retelei de magazine, in dezvoltarea echipei si in managementul po