După schimbarea platformei sale online cu o versiune modernizată la începutul anului 2013, Libră Internet Bank a adăugat un nou set de facilităţi serviciului Internet Banking, într-un program de dezvoltare continuă, bazat pe un parteneriat cu clienţii, în premieră în România. Opiniile lor sunt analizate de un serviciu specializat şi programate pentru implementare în termen rapid, de la câteva zile la câteva săptămâni, în funcţie de complexitate. Programul continuă pe parcursul întregului an.
Gradul de utilizare a serviciului online oferit de Libră Internet Bank este în creştere, în 2012 bancă înregistrând cu 36,4% mai multe companii şi cabinete de profesii liberale abonate faţa de 2011, şi cu 20,6% mai multe tranzacţii ale acestor clienţi prin Internet Banking, cu un volum în creştere cu 33%.
"Clienţii se obişnuiesc tot mai mult să facă banking de la distanţă şi exprimă opinii foarte pertinente. Libră Internet Bank a iniţiat un program de dezvoltare continuă a serviciului Internet Banking în parteneriat cu clienţii săi, cu ambiţia de a crea minim 26 de noi aplicaţii online în 2013. Şi reuşim. Suntem deschişi spre noile tehnologii, spre viitor. Elita intelectualităţii ne-a ales ca partener financiar - medicii şi toate celelalte profesii liberale, dar şi marii întreprinzători - ceea ce ne obligă să fim performanţi. Ştim că timpul e inamicul tuturor, tratăm cu seriozitate acest aspect şi oferim clienţilor maximă receptivitate şi rapiditate în operarea online", a declarat Emil Bituleanu, preşedintele Libra Internet Bank.
Cele mai recente dezvoltări pe care Libra Internet Bank le-a inclus în aplicaţia Internet Banking sunt:
Deschiderea de conturi curente suplimentare în lei sau valută în aplicaţia Internet Banking, fără drumuri la bancă şi fără acte suplimentare. Vizualizarea în Internet Banking a unor acte aferente conturilor: delegaţii, f