Prelungirea actualei stări conflictuale între o parte dintre angajaţii Dacia şi conducere pe tema noului contract colectiv de muncă poate lua o „turnură periculoasă pentru uzina de la Mioveni, competitivitatea acesteia fiind puternic afectată în faţa noii uzine din Maroc“, este de părere Constantin Stroe, vicepreşedintele Automobile Dacia.
„Dacă acest protest nu se va încheia rezonabil, iar angajaţii vor continua cu aceste cereri nerealiste, există probabilitatea tot mai mare ca Renault să transfere în Maroc o parte importantă a producţiei Dacia, deoarece costurile din România vor deveni prea mari“, a spus Constantin Stroe.
Citiţi mai mult pe ZF CORPORATE.
Prelungirea actualei stări conflictuale între o parte dintre angajaţii Dacia şi conducere pe tema noului contract colectiv de muncă poate lua o „turnură periculoasă pentru uzina de la Mioveni, competitivitatea acesteia fiind puternic afectată în faţa noii uzine din Maroc“, este de părere Constantin Stroe, vicepreşedintele Automobile Dacia.
„Dacă acest protest nu se va încheia rezonabil, iar angajaţii vor continua cu aceste cereri nerealiste, există probabilitatea tot mai mare ca Renault să transfere în Maroc o parte importantă a producţiei Dacia, deoarece costurile din România vor deveni prea mari“, a spus Constantin Stroe.
Citiţi mai mult pe ZF CORPORATE.