Un studiu de cercetare de piaţă a celor de la Unlock Market Research arată că Samsung, Sony şi apple sunt cele mai iubite branduri de tehnologie pentru români.
Senior Client Service Unlock Market Research, Alexandra Cojocaru a anunţat cu ocazia Tech Intelligence Conference, că “Pe primul loc între cele mai iubite branduri de tehnologie pentru consumatorii români se află Samsung. Un brand foarte dinamic şi apreciat de persoanele tinere, văzut ca inovator şi care aduce ceva în plus. Nu îmi oferă doar un produs şi atât.” Ea a adăugat că „acesta este urmat de Sony, care multă vreme a fost un brand aspiraţional în România pe partea de televizoare şi laptopuri. Brandul oferă consumatorului român siguranţa unei alegeri de calitate.”, menţionând că „Poziţia a treia este ocupată de iPhone, cunoscut ca Apple, care înainte era un brand sută la sută aspiraţional, adică ni-l doream, dar foarte puţini reuşeau efectiv să cumpere un iPhone. Acum are o penetrare destul de mare şi trece de la brand aspiraţional spre brandul puternic, pentru că produsele sunt folosite, nu doar dorite”. Alexandra Cojocaru a precizat, potrivit Agerpres, că studiul cantitativ nu a fost realizat pe metodologia clasică, ci a fost unul de tip MaxxDiff, respectiv unul prin care s-a încercat să se cunoască care sunt brandurile de care românii sunt cei mai ataşaţi. “Am încercat să vedem care sunt cele mai iubite branduri de care sunt ataşaţi consumatorii români şi fără de care nu ar vrea să trăiască. Practic, i-am pus să facă o alegere între branduri, astfel încât să existe o acurateţe a datelor”, a adăugat Cojocaru. În topul cele mai iubite branduri de tehnologie pentru consumatorii români, pe locul patru se află LG, considerat un brand partener pentru consumatori, apreciat de persoane cu familie, pentru că este de ajutor, oferind o gamă largă de produse şi un raport foarte bun calitate