Pe multi romani ii incanta ideea de a lucra de acasa, cu un program flexibil, sa faca ce le place si sa castige peste 10.000 de euro anual. O modalitate pentru a-ti indeplini acest vis este un blog, in care, insa, trebuie sa investesti mult timp.
Costin Cocioaba este unul dintre acei romani care a riscat si a castigat. El a lansat, in 2009, refresh.ro, un blog dedicat domeniului IT&C si media. "Din pasiune", sustine acesta. Investitia initiala a fost de 100 de euro, insa a beneficiat de sprijinul unor importante nume din industrie.
In interviul acordat Ziare.com, bloggerul insista asupra faptului ca, in online, conteaza foarte mult calitatea materialelor publicate.
In plus, el considera ca un blog poate deveni foarte rapid profitabil, daca autorul se implica indeajuns de mult.
Cum ti-a venit ideea sa infiintezi refresh.ro? Ce faceai pe atunci si ce te-a indemnat sa iei decizia infiintarii acestui blog?
Pe vremea aceea lucram ca project manager in ProTV S.A peste tot ce insemna site de televiziune, microsite-urile aferente si site-urile de radio, care erau peste 40 ca numar.
Au fost 2 factori umani si unul de necesitate.
Cel de necesitate a fost ca nu exista un blog, cu brand propriu, care sa relateze obiectiv intreprinderi de prin online-ul romanesc. Ori macar sa faca un research obiectiv, caci parerile sunt oricum subiective si bazate pe experientele personale ale fiecaruia. In plus, refresh.ro a functionat o buna perioada de vreme ca o arhiva a principalelor miscari din online-ul romanesc.
Factorii umani au nume: 1. Vali Petcu, pentru ca injura pe toata lumea, de multe ori fara sa stii cine e omul respectiv (de aici si notele de subsol de pe refresh.ro) si 2. Dragos Stanca, pentru cele cateva derapaje PR-istice pe care le-a facut prin 2008 si m-am gandit ca daca nu o sa e