Ediţia de marţi, 9 aprilie, a show-ului MASTERCHEF, de la ProTv, a fost una plină de emoţii, nervi şi scântei. Cea de-a şasea ediţie a emisiunii MASTERCHEF i-a adus pe concurenţi pe culmile extazului, dar şi ale agoniei, astfel că cele două probe ale serii, cantina socială şi testul sub presiune i-au trecut pe aceştia prin toate stările posibile.
De la bucuria de a găti pentru aproape 200 de persoane fără posibilităţi materiale, care iau masa la cantina socială, la nervii înstinşi la maximum din bucătărie, la munca în echipă cu oameni cu care sunt în competiţie, la lacrimi şi dorinţa de a abandona competiţia MASTERCHEF, toate au fost stări prin care au trecut concurentii în ediţia de marţi.
Show-ul MASTERCHEF a fost lider absolut de audienţă, potrivit datelor transmise de ProTv. Aşa se face că în minutul de maximă audienţă a show-ului MASTERCHEF, care s-a înregistrat la ora 22.28, Pro Tv a obţinut un vârf de audienţă pe publicul său ţintă de 18,7 puncte de rating şi 35,2 procente din cota de piaţă.
Postul de televiziune din Pache a fost lider detaşat de audienţă înregistrând o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 14,4 puncte de rating şi 27,4 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1, principalul competitor, se clasa a treia, după Kanal D, cu o medie de 6 puncte de rating şi 11,5 % cotă de piaţă.
Prima probă a serii, cantina socială, a adus cele două echipe de la MASTERCHEF – cea roşie condusă de Gina şi cea albastră condusa de Victor – în competiţie directă. Fiecare echipa a avut de pregătit câte un meniu complet, iar juraţii de la MASTERCHEF: Florin Dumitrescu, Sorin Bontea şi Cătălin Scărlătescu le-au atras atenţia că preparatele lor trebuie să fie gustoase, proaspete şi în cantitate mare pentru că trebuie să hrănească 200 de persoane.
Dacă echipa roşie a avut de