Seara de marți rămâne a lui Suleiman Magnificul. În ediția de ieri, la nivel național, pe intervalul MasterChef, Kanal D avea în fața Pro TV un avans de 700.000 de români pe minut.
La orașe, diferența este mai mică: peste 400.000 de persoane din mediul urban are Kanal D în fața MasterChef. Postul turcilor de la Dogan rămâne însă pe locul doi la publicul comercial, unde MasterChef are prima poziție.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele ediției de aseară MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL. MasterChef a fost văzut, în medie pe minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul emisiunii culinare, Kanal D avea peste 2,5 milioane, cu 700.000 mai mulți decât Pro TV.
LA NIVEL URBAN. Show-ul culinar a atras 1,13 milioane de telespectatori din mediul urban. Pe Kanal D erau, în același timp, aproape 1,6 milioane de orășeni.
SEGMENTUL COMERCIAL. MasterChef are un public ceva mai tânăr decât Suleiman Magnificul și este pe primul loc pe targetul comercial. Astfel, 802.000 de telespectatori pe minut ai MasterChef au între 18 și 49 de ani (14,5 rating pe target). Pe intervalul MasterChef, Kanal D este pe doi la publicul commercial: 670.000 de persoane (12,1 rating).
Audiența posturilor TV marți, 9 aprilie, pe intervalul emisiunii MasterChef:
Seara de marți rămâne a lui Suleiman Magnificul. În ediția de ieri, la nivel național, pe intervalul MasterChef, Kanal D avea în fața Pro TV un avans de 700.000 de români pe minut.
La orașe, diferența este mai mică: peste 400.000 de persoane din mediul urban are Kanal D în fața MasterChef. Postul turcilor de la Dogan rămâne însă pe locul doi la publicul comercial, unde MasterChef are prima poziție.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele ediției de aseară MasterChef:
LA NIVEL NAȚIONAL. MasterChef a fost văzut, în medie pe minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul em