Latura vestică a Pieţei Unirii, cu multe cafenele aglomerate la distanţe mici, mai primeşte una, după ce spaţiul fostei galerii de artă a fost închiriat.
Spaţiile comerciale din zona centrală au rămas în vizorul operatorilor de cafenele, terase şi restaurante sau a comercianţilor de haine second hand, în vreme ce alte spaţii au fost lăsate goale în ultimii ani.
Cel din Piaţa Unirii, unde până acum câteva luni funcţiona o galerie de artă, a fost recent contractat de un alt chiriaş care plănuieşte să schimbe funcţiunea. „Spaţiul are aproximativ 80 mp şi a fost preluat pentru o cafenea. Proiectul şi avizele sunt încă în lucru, dar planurile noului chiriaş sunt ca unitatea să devină funcţională în vară. Este vorba despre zona ultracentrală a oraşului, unde funcţionează cu succes şi alte unităţi de acest tip", explică surse din piaţa imobiliară.
Alături de „veteranul" Diesel (cafenea, lounge, club), pe aceeaşi latură cu vedere spre piaţa cu catedrală au apărut în anii recenţi şi alte unităţi ca Vertigo (bar şi club), Corso Bistro şi cafeneaua-braserie Toulouse, toate desfăşurând peste vară şi terase aferente în stradă.
În aceeaşi zonă, anul trecut, Chic Ville s-a instalat cu o altfel de funcţiune: retail de decoraţiuni şi mobilier. Proprietarii au lansat recent şi un magazin online, dar planurile de dezvoltare vizează extinderea reţelei de unităţi la nivel naţional, în marile oraşe. Potrivit reprezentanţilor Chic Ville, noul magazin online se adresează persoanelor cu venituri peste medie, dar care preferă comoditatea unei comenzi sau nu dispun de timp pentru a-şi căuta în magazine produsul dorit. În ceea ce priveşte numărul de persoane interesate de shop-ul online, reprezentanţii Chic Ville estimează că magazinul online va atrage, până la finalul lunii mai, 25.000 de vizitatori.
Primul magazin Chic Ville a fost inaugurat la începutul lunii n