Iniţiativa administraţiei locale de a transforma spaţiile cu potenţial de pe arterele principale şi dintre blocuri în locuri de parcare este una lãudabilã. Zi de zi, posesorii de maşini împânzesc spaţiile de parcare, mai ales în punctele cheie, intens circulate, din oraş.
Spre disperarea celor care nu gãsesc un loc liber de parcare, unii proprietari de maşini uzate ori deteriorate au ales sã-şi parcheze rabla exact în buricul târgului, unde este traficul mai mare. Astfel, locurile utilizabile de parcare devin inaccesibile. Iatã cum caroserii ruginite pe patru roţi, în loc sã fie casate, sunt abandonate în parcãrile centrale. Cine are instrumentele legale ar trebui sã se sesizeze şi sã facã ceva.
Iniţiativa administraţiei locale de a transforma spaţiile cu potenţial de pe arterele principale şi dintre blocuri în locuri de parcare este una lãudabilã. Zi de zi, posesorii de maşini împânzesc spaţiile de parcare, mai ales în punctele cheie, intens circulate, din oraş.
Spre disperarea celor care nu gãsesc un loc liber de parcare, unii proprietari de maşini uzate ori deteriorate au ales sã-şi parcheze rabla exact în buricul târgului, unde este traficul mai mare. Astfel, locurile utilizabile de parcare devin inaccesibile. Iatã cum caroserii ruginite pe patru roţi, în loc sã fie casate, sunt abandonate în parcãrile centrale. Cine are instrumentele legale ar trebui sã se sesizeze şi sã facã ceva.