Ericsson a incheiat o intelegere cu Microsoft in vederea achizitiei diviziei sale de TV, Microsoft Mediaroom. Acesta achizitie va pozitiona Ericsson ca lider in furnizarea de televiziune prin Internet IPTV (Internet Protocol Television) si solutii de distributie TV pe ecrane multiple, cu o cota de piata de peste 25%.
Finalizarea achizitiei este preconizata pentru a doua jumatate a lui 2013. Microsoft Mediaroom se afla in Mountain View, California, si are peste 400 de angajati la nivel mondial.
„In viziunea Ericsson pentru o Societate Conectata estimam ca vor exista 50 de miliarde de dispozitive conectate prin broadband sau cloud”, a declarat Per Borgklint, senior vice president si head of business unit support solutions, Ericsson. „Viitorul distributiei de continut video va avea un impact similar serviciilor de voce asupra comportamentului consumatorilor finali. Achizitia Microsoft Mediaroom contribuie la pozitionarea companiei Ericsson ca lider in furnizarea de continut TV de oriunde, cu peste 40 de clienti companii, care deservesc peste 11 milioane de gospodarii. In plus, Ericsson va beneficia de competentele si experienta unora dintre cei mai talentati oameni din domeniul distributiei de IPTV”, a adaugat Per Borgklint.
Piata globala de IPTV va avea estimativ 76 de milioane de abonati in 2013 si va produce venituri de 32 de miliarde de dolari, iar in 2015 este preconizat ca va atinge 105 milioane de abonati si venituri de 45 de miliarde de dolari.
„Microsoft Mediaroom este lider in materie de distributie a continutului video, implementat alaturi de cei mai mari operatori de IPTV. Aptitudinile si experienta oamenilor de la Mediaroom, alaturi de serviciile complete pe care le ofera Ericsson, vor pozitiona Ericsson ca lider al industriei”, a concluzionat Per Borgklint. Citeste si:Bill Gates: strategia mobila a Microsoft a fost �in