Agentia independenta de digital Infinit Solutions Agency a incheiat 2012 cu o cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro, iar pentru acest an isi propune sa creasca afacerile cu 30%, ajungand la 1,5 – 1,6 milioane de euro.
De asemenea, agentia are in vedere completarea portofoliului cu inca 2 – 3 categorii de clienti, cu precadere din zona FMCG.
Recent, Infinit Solutions Agency s-a mutat intr-un nou sediu – Infinit Tower. Ina cest an, agentia a adaugat in portofoliu trei noi conturi: Medicover, Praktiker si Royal Canin, a spus Alexandru Cernatescu, CEO & head of strategy Infinit Solutions Agency.
Din martie, Infinit asigura pentru Praktiker servicii full service de digital: strategie de digital, creatie digital, digital media planning & buying – web, mobile si social media.
Royal Canin este cel de-al doilea client care a intrat in portofoliul Infinit din martie. Agentia va asigura servicii complete de comunicare: strategie, creatie, media planning & buying, care au la baza componenta de digital - web, mobile si social media.
De asemenea, din februarie 2013 Infinit Solutions Agency asigura servicii integrate de comunicare pentru reteaua de clinici private Medicover. Agentia asigura servicii de strategie, creatie, media planning & buying si digital - web, mobile si social media.
Infinit dezvolta in acest moment proiecte pentru clienti precum: Honda – Tradigital (digitally lead full service, full digital & mobile), Rompetrol (full digital & Mobile, Efix S – full Service), British American Tobacco (full digital & Mobile), Generali (full digital) sau Volksbank (full digital). Agentia independenta de digital Infinit Solutions Agency a incheiat 2012 cu o cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro, iar pentru acest an isi propune sa creasca afacerile cu 30%, ajungand la 1,5 – 1,6 milioane de euro.