Aeroportul Internațional “Henri Coandă” are o parcare cu trei etaje, 1.000 de locuri de parcare și patru locuri unde se poate achita taxa de parcare.
Duminică noaptea, pe o ploaie năpraznică, două dintre ghișee – cele automate, desigur – nu funcționau, astfel încît toți cei 50 de oameni care stăteau la coadă, să plece și ei la casele lor, așteptau cuminți la o singură tonetă și făceau pluta prin bălți. “Mamă, cum se mișcă ăsta de la casă! Parcă n-are mîini!”, a răbufnit, la un moment dat, un burtos cu geaca pe cap și pistol la cingătoare. O jumătate de oră mai tîrziu, am primit și eu dreptul să stau aplecat în ploaie, în dreptul unui gemuleț minuscul, rugînd pe cineva să-mi ia banii. Burtosul avusese dreptate. Omului de la ghișeu îi lipsea o parte din mînă.
Aeroportul Internațional “Henri Coandă” are o parcare cu trei etaje, 1.000 de locuri de parcare și patru locuri unde se poate achita taxa de parcare.
Duminică noaptea, pe o ploaie năpraznică, două dintre ghișee – cele automate, desigur – nu funcționau, astfel încît toți cei 50 de oameni care stăteau la coadă, să plece și ei la casele lor, așteptau cuminți la o singură tonetă și făceau pluta prin bălți. “Mamă, cum se mișcă ăsta de la casă! Parcă n-are mîini!”, a răbufnit, la un moment dat, un burtos cu geaca pe cap și pistol la cingătoare. O jumătate de oră mai tîrziu, am primit și eu dreptul să stau aplecat în ploaie, în dreptul unui gemuleț minuscul, rugînd pe cineva să-mi ia banii. Burtosul avusese dreptate. Omului de la ghișeu îi lipsea o parte din mînă.