Două mâini, ulieiuri pastelate sau vopseluri jucăușe și mult har. Acestea sunt ”armele” lui Daniel Relenschi, primul pictor 3D din România, pentru ca picturile sale să prindă nu doar contur, ci viață. Și-a folosit măiestria realizând imagini tridimensionale, a căror tehnică, ”tăticul lor”, germanul Manfred Stader, a studiat-o timp de 40 de ani. Așa că, dacă mergi prin supermarket-uri sau chiar pe stradă și ai impresia că pășești într-un hău, inhalează adrenalina dată de senzația acestei apariții, după care bucură-te de frumosul lucrării. Cum s-a apucat de această artă, ce compromisuri nu ar fi dispus să facă pentru a câștiga mai mulți bani și multe altele, aflați într-un interviu acordat de Daniel, unicul realizator al unor astfel de opere la noi, pentru libertatea.ro. Două mâini, ulieiuri pastelate sau vopseluri jucăușe și mult har. Acestea sunt ”armele” lui Daniel Relenschi, primul pictor 3D din România, pentru ca picturile sale să prindă nu doar contur, ci viață. Și-a folosit măiestria realizând imagini tridimensionale, a căror tehnică, ”tăticul lor”, germanul Manfred Stader, a studiat-o timp de 40 de ani. Așa că, dacă mergi prin supermarket-uri sau chiar pe stradă și ai impresia că pășești într-un hău, inhalează adrenalina dată de senzația acestei apariții, după care bucură-te de frumosul lucrării. Cum s-a apucat de această artă, ce compromisuri nu ar fi dispus să facă pentru a câștiga mai mulți bani și multe altele, aflați într-un interviu acordat de Daniel, unicul realizator al unor astfel de opere la noi, pentru libertatea.ro.
Libertatea: Cum a început pasiunea pentru pictură?
Încă de la vârsta de 4 ani am început să desenez, mama pe atunci lucra la fabrica de porțelan din Dorohoi.
Am avut un exemplu bun de urmat, deși nu-mi arătat niciodată nimic, trebuia eu să înțeleg, să caut, să descopăr.
Am continuat să desenez deși o perioadă arta nu