În plină criză, dealerii de autoturisme de lux nu duc lipsă de clienţi. E drept, cei mai mulţi cumpărători nu sunt persoane fizice, ci reprezentanţi ai unor mari companii, dar încasările sunt aceleaşi pentru cei din piaţa de profil.
Anul a început bine pentru cei care au vrut să aibă în garaj un bolid de lux. În primele două luni ale lui 2013, în România s-au înmatriculat 25 de astfel de autoturisme, potrivit Digi 24.
Citeşte şi Timbrul de mediu. Noua taxă auto pentru maşinile vechi SCADE cu până la 90%
Capitala stă cel mai mai bine la capitolul bijuterii pe patru roţi. Nu au de ce să se plângă nici cei din judeţele Timiş, Dolj sau Bacău. Cei care şi-au permis să dea sute de mii de euro pe o maşină au preferat mărci precum Maserati, Bentley, Jaguar, Land Rover sau Porsche.
Vedeta incontestabilă a fost un Lamborghini Aventador, achiziţionat de o firmă din Capitală pentru aproximativ 300.000 de euro. La o aşa sumă de bani, şi performanţele bolidului sunt pe măsură: maşina are tracţiune integrală şi o capacitate cilindrică de 6.500 de centimetri cubi.
Citeşte şi Înmatriculările de autoturisme Dacia în Franţa au scăzut în 2012
Un alt bolid vândut în primele două luni ale anului, a fost un Bentley Continental GT, maşină cu un preţ de catalog de 160.000 de euro. S-au găsit cumpăratori şi pentru modele mai „accesibile”, care au un preţ de sub 100.000 de euro. Este vorba despre Porsche Cayenne GTS şi Range Rover.
Citeşte şi De ce au crescut brusc înmatriculările auto
În plină criză, dealerii de autoturisme de lux nu duc lipsă de clienţi. E drept, cei mai mulţi cumpărători nu sunt persoane fizice, ci reprezentanţi ai unor mari companii, dar încasările sunt aceleaşi pentru cei din piaţa de profil.
Anul a început bine pentru cei care au vrut să aibă în garaj un bolid de lux. În primele două luni ale lui 2013, în România s-