Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea ca litoralul să beneficieze de fonduri europene pentru promovare, deşi nu a fost inclus printre priorităţile de marketing atunci când s-a creat brandul turistic al României, a declarat Mirela Matichescu, vicepreşedintele autorităţii. Astfel, litoralul urmează să fie promovat din bani europeni atât în ţară, cât şi în străinătate.
Brandul turistic al României, a cărui identitate vizuală conţine celebra frunză, a fost lansat în anul 2010 şi doar crearea lui şi cercetările de piaţă au costat peste 800.000 de euro.
În perioada 2010-2012, pentru crearea şi promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 mil. lei (13 mil. euro), bani provenind din fonduri europene. Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri UE, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţia lului turistic, pentru care sunt alocaţi 75 mil. euro până în 2014.
Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea ca litoralul să beneficieze de fonduri europene pentru promovare, deşi nu a fost inclus printre priorităţile de marketing atunci când s-a creat brandul turistic al României, a declarat Mirela Matichescu, vicepreşedintele autorităţii. Astfel, litoralul urmează să fie promovat din bani europeni atât în ţară, cât şi în străinătate.
Brandul turistic al României, a cărui identitate vizuală conţine celebra frunză, a fost lansat în anul 2010 şi doar crearea lui şi cercetările de piaţă au costat peste 800.000 de euro.
În perioada 2010-2012, pentru crearea şi promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 mil. lei (13 mil. euro), bani provenind din fonduri europene. Crearea şi promovarea brandului turistic, finanţate din fonduri UE, fac parte dintr-un proiect de promovare a potenţia lului turistic, pentru care sunt alocaţi 75 mil. euro până în 2014.