BRAT a lansat saptamana aceasta aplicatia de tip spider utilizata pentru detectarea automata a tuturor mesajelor publicitare de tip display ce sunt afisate in cadrul site-urilor web. Din punct de vedere tehnic, aplicatia identifica toate mesajele publicitare afisate pe o pagina web, indiferent daca acestea sunt bannere flash, imagini sau text.
Dupa o perioada de dezvoltare si testare de mai multe luni, BRAT lanseaza o aplicatie capabila sa identifice campaniile publicitare display ce se desfasoara pe orice site web. BRAT va furniza astazi, pentru prima data in Romania monitorizarea completa a campaniilor publicitare de tip display, pentru luna martie 2013. Pentru inceput monitorizarea va cuprinde informatii despre prezenta campaniilor publicitare pe fiecare site, urmand ca in cateva luni informatia sa fie completata cu date referitoare la volumele de afisari ale fiecarei campanii prezente.
In luna martie 2013 BRAT a identificat un numar de aproximativ 15.700 de bannere unice, grupate in aproximativ 2.616 de campanii publicitare ce au rulat pe mai mult de 1.200 de siteuri web. Dintre bannerele identificate 8.200 reprezinta publicitate distribuita prin Google, jumatate dintre acestea fiind publicitate de tip text. Citeste si:BRAT va utiliza datele recensamantului din 2011. Care sunt consecinteleTopul celor mai citite publicatii online de businessTopul site-urilor de stiri dupa numarul de fani pe Facebook
BRAT livreaza noile informatii in aceeasi aplicatie de raportare a datelor de monitorizare pe care o utilizeaza pentru presa scrisa, radio si OOH, rezultatele privind campaniile publicitare fiind descrise unitar pentru toate mediile, cu acelasi tip de informatii despre client, marca, campanie publicitare, clasificari ale bunurilor si serviciilor comunicate. BRAT completeaza prin aceasta livrare serviciul MIPO, care furnizeaza de mai mult de 18 l