Angajaţii Dacia trebuie să înceteze cu cererile nerealiste. O spune la RFI vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe. Renault are toate motivele să păstreze producţia Dacia în România, după o investiţie de 2,1 miliarde de euro, dar există probabilitatea ca o parte a producţiei de la Mioveni să fie transferată în Maroc, dacă protestul "nu se va încheia mulţumitor pentru ambele părţi”.
Negocierile pe tema contractului colectiv de muncă s-au blocat, după 14 runde de discuţii. Patronatul oferă o creştere de 9%, sindicatele cer un plus de 40%. "Cele două părţi trebuie să ajungă la o înţelegere rezonabilă", subliniază vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.
“Nu vreau ca Dacia să ajungă cândva subiect naţional, ca Oltchim. Un eventual câştig astăzi de 30-40% înseamnă moarte peste un an. Oferta conducerii executive înseamnă practic de două ori inflaţia. Nu trebuie să forţăm lucrurile, pentru că riscăm să rămânem fără această perlă a industriei româneşti. Angajaţii Dacia trebuie să ştie că vindem în România doar 8% din producţie, ceea ce acoperă doar 15 zile lucrătoare pe an. Cu restul ce facem?", întreabă Constantin Stroe. vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe, intervievat de Magda Prelipceanu
Angajaţii Dacia trebuie să înceteze cu cererile nerealiste. O spune la RFI vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe. Renault are toate motivele să păstreze producţia Dacia în România, după o investiţie de 2,1 miliarde de euro, dar există probabilitatea ca o parte a producţiei de la Mioveni să fie transferată în Maroc, dacă protestul "nu se va încheia mulţumitor pentru ambele părţi”.
Negocierile pe tema contractului colectiv de muncă s-au blocat, după 14 runde de discuţii. Patronatul oferă o creştere de 9%, sindicatele cer un plus de 40%. "Cele două părţi trebuie să ajungă la o înţelegere rezonabilă", subliniază vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.