Astăzi, Leonidas este un producător de ciocolată de renume mondial ce comercializează peste 100 de tipuri diferite de ciocolată belgiană în peste 1400 puncte de vânzare din întreaga lume. Cu toate acestea, principiile care au stat la baza companiei cu aproape o sută de ani în urmă au rămas la fel de puternice.
Cum v-ati gandit sa va deschideti o afacere cu praline belgiene Leonidas in Romania?
Am ales ciocolata deoarece acest segment din piata nu era acoperit in totalitate, iar acest lucru, privit pe termen lung, m-a facut sa inteleg ca este un domeniu unde este bine sa investesti. In anul 2009, cand am deschis magazinul din Piata Dorobanti, brandul Leonidas exista deja pe piata, iar dupa 6 luni de la deschiderea ciocolateriei am fost activat ca reprezentant oficial de catre Leonidas Belgia. De la inceput m-am orientat catre o franciza care iti ofera un know-how ce se poate asimila intr-un timp foarte scurt, evitand astfel anumite piedici sau obstacole inevitabile in orice afacere, mai ales la inceput. Asta nu inseamna ca o franciza iti ofera si confort, ci este doar o reteta verificata, care poate fi aplicata si administrata mai usor. Este pregatita piata romaneasca pentru comertul online cu astfel de produse? Cum credeti ca va evolua acest business?
Consider ca piata din Romania este pregatita si ca a evoluat astfel incat lansarea unui site cu vanzare online este fireasca. Produsele Leonidas devin din ce in ce mai cunoscute, de la an la an, atat pe plan local, dar si pe plan national, existand deja comenzi din zonele inca neacoperite de un magazin Leonidas. Evolutia comertului online cu praline belgiene Leonidas va fi treptata, dar pe trend crescator.
Cum va functiona magazinul online, vor putea fi facute comenzi de oriunde din tara?
Acest site a fost gandit ca o platforma pentru toate magazinele actuale si viitoare din reteaua pe car